Kalas, möte, släktträff, yoga, pingis med bastu?
Välkommen att hyra någon av våra lokaler för ditt evenemang. Lokalerna passar tex för barnkalas, firanden, möten och motion. Som medlem får du extra rabatterat pris. Läs mer om våra lokaler och priser nedan.

Klicka på bilderna för större version.
Bottenvåningen
På bottenvåningen finns två salar, kök och en toalett. Köket är utrustat med två stora och ett mindre kylskåp, en liten frys, mikrovågsugn, kaffebryggare, stor perkulator, fullstor spis och diskmaskin samt porslin att duka med.
Den större salen är lämplig för middagar, fester och större möten för upp till 60 personer. Här finns en bardisk (med ingång från lilla salen), kylskåp och stereoanläggning. Salen har ingång med handikappramp.
Den mindre salen är lämplig för möten, fester, dans, musikevenemang mm. Här finns en mindre scen, bord, stolar, whiteboard och en projektorduk.
Övervåningen
På övervåningen finns två salar, den ena är en äldre gymnastiksal med trägolv som vi kallar ”rosa salen” och den andra är en konferenslokal. Här finns även ett litet pentry med kylskåp, en toalett, dusch och bastu.
Rosa salen är lämplig för olika motionsaktiviteter som tex yoga, dans, pingis, gympa.
I konferenslokalen finns bord och stolar, projektorduk och whiteboard. Här kan du ha tex möten, utbildningar och andra sittande träffar.
Bastun är eluppvärmd och har plats för ca 8 pers samt dusch.
Fler bilder på lokalerna kommer.
Obs! I dagsläget hyr vi inte ut enbart stolar och bord, då vi behöver dessa i vår egen verksamhet.
Priser och bokning
Priser from 2022-05-28:
Lokal: | Medlem: | Icke medlem: |
Hela nedervåningen med 2 salar, kök, toalett | 700 kr | 1 000 kr |
Barnkalas, valfri sal nedervåningen | 300 kr | 400 kr |
Gymnastiksalen med pentry, toalett (3 timmar) | 100 kr | 200 kr |
Konferenslokalen med pentry, toalett (3 timmar) | 300 kr | 400 kr |
Bastu med dusch (3 timmar) | 100 kr | 200 kr |
Både nedervåning och övervåning (en helg) | 2 200 kr |
Har du speciella önskemål eller vill hyra för återkommande evenemang så hör av dig så hittar vi en lösning.
Kontakt och bokning
Du bokar genom att ringa eller sms:a Helene Telin på 070-318 66 11.
Bestämmelser för uthyrning
- Du hyr nedervåningen från kl 13.00 – 13.00 dagen efter om ni inte kommer överens om annat vid bokningen. På övervåningen gäller generellt 3 timmar per bokning.
- I samband med att du lämnar tillbaka nyckeln lämnar du även checklistan som du fyllt i när du städat ur lokalen.
- Uthyrning av festlokalerna görs endast till personer äldre än 30 år. Den person som skriver under kontraktet ska närvara och ansvarar för ordningen i och omkring lokalerna.
- Inga störande ljud får förekomma efter klockan 01:00 (med hänsyn till Rudegårdens hyresgäster i de två lägenheterna och boende i omkringliggande hus).
- Lokaler och inventarier ska användas med varsamhet. Eventuella skador anmäls senast påföljande dag genom att meddela uthyraren. Skadorna regleras enligt gällande prislista.
- Innan lokalen lämnas ska städning ske inomhus och utomhus enligt ordningsregler och checklista.
Ordningsregler
Ordningsreglerna – ladda ner här inom kort…